Stanisław Grabowski w nowej roli będzie kierował marketingiem produktów i rozwiązań Adlook. Będzie także odpowiedzialny za globalną strategię komunikacji, interakcję z kluczowymi klientami i reprezentowanie firmy podczas istotnych eventów branżowych.
Grabowski ma ponad 20-letnie doświadczeniu w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek w grupie WPP. W ostatnich latach piastował stanowisko partnera zarządzającego w EssenceMediacom Poland, odpowiadając za obszar doskonałości produktów agencyjnych w segmencie strategy, data & tech, a także creative futures. Rozwijał również ofertę premium agencji.
- Adlook zaimponował mi wizją przyszłości reklamy digital, którą z żelazną konsekwencją wdraża w życie. To wizja, która łączy najbardziej zaawansowane, niosące wysoką efektywność technologie (deep learning) z aspektami etycznymi, związanymi z dążeniem do większej prywatności w Internecie (cookieless). Po 20 latach bardzo satysfakcjonującej drogi w wiodącej agencji mediowej z radością przyjąłem propozycję zupełnie nowej, ekscytującej przygody w branży, której zarówno mogę zaoferować bardzo dużo, jak i wiele się nauczyć - komentuje Stanisław Grabowski.












