Anna Sakowicz, która zarządzała dotychczas agencją Yotta oraz pełniła funkcję chief data & analytics officera Publicis Groupe Polska, po 12 latach zdecydowała się rozwijać dalszą karierę w nowym miejscu. Poinformuje o tym wkrótce.
Stanisław Miczel przejmie kierownictwo Yotta od stycznia przyszłego roku. Jego głównym zadaniem będzie umacnianie pozycji agencji na polskim rynku oraz w regionie poprzez rozwój kompetencji i usług analityczno-badawczych, konsultingowych i wdrożeniowych, które wspierają rozwój biznesu klientów.
– Fundamentem, na którym zbudowaliśmy pozycję naszej Grupy, są dane i analityka, a za ten obszar, z wielkim sukcesem, przez dwanaście lat odpowiadała Anna Sakowicz. To w ogromnym stopniu dzięki jej determinacji oraz profesjonalizmowi potrafimy być dla naszych klientów kluczowymi partnerami w budowaniu strategii opartych na danych i wiedzy o konsumencie. Jestem Ani za to ogromnie wdzięczny, współpraca z nią była dla mnie niezwykle ważnym doświadczeniem i życzę jej wielu sukcesów w przyszłych wyzwaniach – komentuje Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich.

– Godnym następcą Anny jest Stanisław Miczel, od ponad roku pełniący funkcję growth & transformation directora. Kompetencje zbudowane przez nas w agencji Yotta mają siłę transformacyjną dla biznesu i chcemy to jeszcze mocniej niż dotychczas wykorzystać. Nie mam wątpliwości, że wiedza i doświadczenie Staszka, a przede wszystkim dogłębna znajomość potrzeb marketerów, przyczynią się do kolejnych sukcesów w transformacji ich biznesu, rozwoju Yotta i naszej Grupy – dodaje Piotr Piętka.
Stanisław Miczel, tak jak dotychczas, będzie raportował do Piotra Piętki. Z Publicis Groupe związany jest od wielu lat. Funkcję growth & transformation directora pełni od jesieni 2024 roku. Wcześniej był związany m.in. z należącą do grupy agencją mediową Zenith, gdzie był m.in. szefem rozwoju, a także business development directorem.











