Starcom broni w przetargu obsługi mediowej Prudentiala

Firma ubezpieczeniowa Prudential Polska rozpoczęła przetarg na swoją obsługę mediową. Biorą w nim udział cztery domy mediowe: broniący zlecenia Starcom, a także Universal McCann, Optimum Media OMD i Maxus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy planowania i zakupu wszystkich mediów na potrzeby działań marketingowych ubezpieczyciela. Ma zostać rozstrzygnięty do końca br., a wybrany dom mediowy zacznie pracować dla firmy od stycznia przyszłego roku.

Starcom zajmuje się obsługą mediową Prudentiala od powrotu firmy na nasz rynek na początku 2013 roku. Ostatnia duża kampania reklamowa ubezpieczyciela była prowadzona wiosną br., promowała go jako atrakcyjnego pracodawcę.

Prudential nie podaje wysokości planowanego budżetu reklamowego w mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele