W krajach tych działalność prowadzi firma EU Pharmacia (EUP), która jest częścią Grupy US Pharmacia. Dotychczas Starcom planował i kupował media dla EUP tylko na jednym z wymienionych rynków – na Ukrainie. W dwóch pozostałych krajach agencje z grupy Publicis – Starcom na Litwie oraz dział mediów agencji reklamowej Leo Burnett w Bułgarii - przejmą obsługę mediową EUP od początku 2007 r.
- Skonsolidowanie obsługi mediowej w jednej sieci pozwala na wykorzystanie doświadczeń zdobytych przez Starcom na polskim rynku w celu optymalizacji działań mediowych EU Pharmacii na rynkach zagranicznych – powiedziała Joanna Bujarska – Ciszek, export marketing director w US Pharmacii, która koordynuje działania marketingowe US Pharmacii w Europie Wschodniej i Środkowej poza Polską.
Ze strony polskiego Starcomu, obsługę mediową na nowych rynkach koordynuje Małgorzata Łokieć.

Wartość budżetu mediowego EUP na wymienionych rynkach nie została ujawniona.











