Starcom i K2 zwycięzcami IAB CreativeShowcase

Laureatem trzeciej edycji IAB CreativeShowcase został Starcom za reklamę T-Mobile. We wszystkich ubiegłorocznych odsłonach konkursu najwyższe noty zebrała reklama Cappy przygotowana przez agencję K2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W trzeciej edycji IAB CreativeShowcase - cyklicznego konkursu na najbardziej kreatywne reklamy internetowe organizowanego od niecałego roku przez IAB Polska - oprócz reklamy T-Mobile przygotowanej przez Starcom, która zdobyła główną nagrodę, wyróżniono reklamy Volvo XC70 (stworzoną przez K2) i L’Oréal Paris (przygotowaną we własnym zakresie przez L’Oréal). Natomiast Grand Prix wszystkich ubiegłorocznych edycji IAB CreativeShowcase otrzymała kreacja Cappy agencji K2 Internet.

Reklama T-Mobile przygotowana przez Starcom

W kampanii T-Mobile promującej smartfony i tablety główną rolę odgrywali bohaterowie „Angry Birds” – najpopularniejszej na świecie gry na smartfony. Kluczem było pokazanie podstawowych jej elementów: charakterystycznych ptaków i wystrzeliwania ich z procy. Spot znany z telewizji emitowany był także w internecie

Dzięki specjalnej kreacji wideo połączonej z animacją, wyrzucony z procy ptak wylatywał poza okno z filmem i przelatywał nad treścią serwisu, zwracając uwagę widza na reklamę. Kolejny wystrzelony ptak skupiał uwagę na promowanych produktach – latał po całym ekranie, odbijając się od zestawów z mobilnym internetem. Kampania została zrealizowana w serwisie WP.tv.

grafika

Reklama Volvo przygotowana przez K2

Agencja K2 dla Volvo Auto Polska namalowała wspólnie z artystkami z katowickiej ASP zimowy krajobraz na szybie Volvo XC70. Udokumentowano cały proces powstawania dzieła i stworzono z niego kartkę świąteczną animowaną tradycyjną techniką. Adresaci kartki mogli zobaczyć materiały z planu na profilu Volvo na Facebooku.

grafika

Reklama L’Oréal Paris

Komunikacja kampanii „True Match” dla marki L’Oréal Paris we wrześniu ub.r. opierała się na 5 krótkich filmikach, w których główne role odegrały gwiazdy takie jak Jennifer Lopez, Claudia Schiffer, Mila Jovovich, Beyoncé Knowles oraz Aimee Mullins.

Pomysłem kreatywnym było zaplanowanie eventu w internecie, podczas którego odbyła się premiera spotów reklamowych. W tym celu wykorzystany został niestandardowy nośnik w formie interaktywnego sześcianu „Cube”, pozwalający na jednoczesne emitowanie z poziomu kreacji 5 materiałów wideo.

grafika

Reklama Cappy przygotowana przez K2

Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek nowego produktu Cappy Całe Jabłko na pierwszym miejscu stawiała nawiązanie interakcji z główną grupą docelową - kobietami. Możliwość sterowania przez odbiorcę przekazem zaowocowała ponad 28 mln interakcjami z reklamą. Kreacja bannerowa nie komunikowała jedynie pojawienia się nowego produktu. Po kliknięciu odpowiednich pól konsumentki mogły uzyskać dokładne informacje na temat składu oraz właściwości odżywczych Cappy Całe Jabłko

grafika

 

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech