Starcom i MullenLowe Warsaw bronią obsługi Warty

Firma ubezpieczeniowa Warta prowadzi równolegle dwa przetargi. Jeden dotyczy obsługi mediowej, drugi - przygotowania koncepcji kreatywnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Warta rozpoczęła dwa przetargi. Pierwszy obejmuje planowanie i zakup mediów do jej kampanii. W tym zakresie firma współpracuje z domem mediowym Starcom (Publicis Groupe).

Drugi przetarg dotyczy koncepcji kreatywnej. Obecnie obsługą reklamową tego ubezpieczyciela zajmuje się agencja MullenLowe Warsaw.

Rozstrzygnięcie obu przetargów zaplanowano na okres wakacji.

Dawid Korszeń, rzecznik prasowy Warty potwierdził, że przetargi trwają. Odmówił nam jednak podania informacji o liczbie i nazwach zaproszonych do nich agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"