Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl

Supermarket internetowy Frisco.pl rozpoczyna współpracę z agencją SMG (Starcom MediaVest Group) w zakresie marketingu efektywnościowego, planowania i zakupu wszystkich mediów oraz kreacji. Wybór nowej agencji poprzedzony był przeglądami ofert, w którym wzięło udział kilka agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest Group będzie reklamować Frisco.pl

- Szukaliśmy partnera, który zrozumie stojące przed nami wyzwania biznesowe i będzie potrafił w taki sposób dobrać narzędzia i technologie marketingu efektywnościowego, by wspólnie rozwijać markę Frisco.pl. Agencja SMG okazała się nie tylko ekspertem w dziedzinie performance marketingu, ale także pokazała, że rozumie stojące przed nami wyzwania strategiczne. Zaproponowane podejście, efektywnie wykorzystujące synergię kanałów offline i online w połączeniu ze spójną i wyróżniającą się kreacją, w kompleksowy sposób odpowiada na nasz brief - tak rozstrzygnięcie przetargu uzasadnia Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.

Nazwy pozostałych agencji biorących udział w przeglądach ofert oraz wartość budżetu nie zostały ujawnione.

SMG PM (marketing efektywnościowy), SMG Mediavest (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów) i SMG LiquidThread (kreacja) już rozpoczęły współpracę z nowym klientem.

Za ostatnią jak dotąd kampanię Frisco.pl, która ruszyła na początku marca br., odpowiadała agencja 4Frame.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"