Starcom Mediavest Group z narzędziem Content@Scale do real-time marketingu

Agencja Starcom Mediavest Group (SMG) wprowadza na polskim rynku narzędzie Content@Scale, służące do szerokiej dystrybucji w internecie treści marketingowych w czasie rzeczywistym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom Mediavest Group z narzędziem Content@Scale do real-time marketingu

Polska jest kolejnym rynkiem europejskim, na którym Starcom Mediavest Group udostępnia narzędzie Content@Scale. Jest to zestaw autorskich rozwiązań, które dzięki połączeniu technologii, współpracy z wydawcami oraz digitalowych kompetencji SMG, pozwalają na bardziej skuteczną niż dotychczas dystrybucję treści marketingowych w internecie.

Content@Scale to dwa główne rozwiązania: C@S Owned (Własny) oraz C@S Licensed (Licencjonowany). C@S Owned umożliwia markom zwiększanie i wzmacnianie przekazu reklamy display poprzez zaciąganie do niej treści pochodzących z mediów własnych: strony internetowej marki, YouTube’a, Tweetera i Facebooka, poprzez dynamiczne reklamy w całym płatnym obszarze reklamowym.

C@S Licensed natomiast pozwala klientom na identyfikację, pozyskiwanie i publikowanie treści pochodzących ze strony trzeciej poprzez współpracę z wydawcami. Przy pomocy tego mechanizmu marketerzy uzyskali dostęp do ponad 300 tys. aktualnych treści, które publikują we współpracy z takimi partnerami jak m.in. AOL, Time Inc i Forbes.

W fazie testów nowego narzędzia na polskim rynku SMG realizuje własną kampanię wykorzystującą C@S Owned. Działania promocyjne prowadzone są w serwisach onet.pl i gazeta.pl. Po tym etapie Content@Scale będzie wdrażany w komunikacji klientów agencji.

- Nasi klienci oczekują od nas skutecznych rozwiązań biznesowych, polegających między innymi na precyzyjnym docieraniu do odbiorców z treściami, które niosą im wartość dodaną. Dzięki temu narzędziu, pożądane przez odbiorców treści docierają do nich we właściwym momencie, a po drugie jesteśmy w stanie udostępnić je na masową skalę.  Na rynkach, w których klienci SMG już używają Content@Scale, odnotowaliśmy czterokrotny wzrost wskaźników efektywnościowych kampanii realizowanych z wykorzystaniem tego narzędzia oraz pozytywne zmiany w postrzeganiu i intencji zakupu produktów - komentuje Beata Golubińska, wiceprezes Starcom Mediavest Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"