Starcom wygrał obsługę mediową McDonald's w Rosji

Dom mediowy Starcom (Publicis Media) zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii sieci restauracji McDonald's w Rosji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom wygrał obsługę mediową McDonald's w Rosji
McDonald’s, fot. Shutterstock.com

Przetarg McDonald's na obsługę mediową w Rosji trwał od października do grudnia 2018 roku. Był częścią globalnego przeglądu mediowego, który centrala firmy prowadzi od roku.

W jego ramach marketer już zdecydował, że budżet mediowy w Chinach pozostanie w OMD. Ta agencja odpowiada też za jego obsługę w Niemczech. Z kolei Starcom zajmuje się tym klientem we Francji. Obie te agencje pracują dla McDonald's w Ameryce Łacińskiej.

Firma nie podała liczby i nazw pozostałych agencji mediowych uczestniczących w przetargu. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla McDonald's w Rosji zajmował się OMD.

Wybór Starcomu do obsługi McDonald's w Rosji oznacza wzmocnienie dotychczasowej współpracy tej firmy z Publicis Groupe na tym rynku. Od 11 lat firma pracuje z należącą do Publicisu agencją reklamową Leo Burnett.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele