Zapowiadany na początek jesieni debiut polskiej wersji "Bild Zeitung", wydawnictwa Axel Springer Polska może się opóźnić o 3 miesiące, (ale nastąpi w tym roku). Według informacji jednego z niemieckich serwisów internetowych nakład nowego tytułu ma wynosić milion egzemplarzy, a cena ok. 0,23 euro (ok. 1 zł). (więcej poniżej)
Redaktorem naczelnym nowego dziennika został Grzegorz Jankowski, były zastępca redaktora naczelnego "Newsweek Polska".
Wiesław Podkański, prezes Axel Springer Polska, potwierdza już wprawdzie, że spółka pracuje nad nowym dziennikiem, ale na razie nie chce podać żadnych konkretów. Jak wyjaśnia, jest kilka wariantów, a przede wszystkim nie może dawać żadnych sygnałów konkurencji.
Konkurencja na bieżąco śledzi poczynania niemieckiego wydawcy. W opublikowanym w połowie lipca liście do pracowników zarząd Agory, wydawcy "Gazety Wyborczej", zapowiada, że szykuje się wielka batalia, a spółka jest do niej przygotowana.

"Wiemy, co planuje nasz niemiecki konkurent Axel Springer i zamierzamy mu zgotować wiele, wiele przykrych niespodzianek" - piszą szefowie Agory zapowiadając, że w ramach kampanii, w której szefem sztabu został wiceprezes Piotr Niemczycki, firma szykuje kilka projektów prasowych. Jak już informowaliśmy, jednym z nich jest wprowadzenie na rynek nowego tabloidu, co analitycy giełdowi oceniają jako celne zagranie utrudniające sukces debiutanta.











