Startuje kolejna edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!”

Ruszyła druga edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Mamo, Tato, wolę wodę!”. Akcję i wspierające ją działania reklamowe przygotowały i prowadzą firmy Żywiec Zdrój, Young & Rubicam, Euro RSCG Sensors, Mediacom, Heureka i KidsLab.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Druga edycja kampanii „Mamo, Tato, wolę wodę!” została uroczyście zainaugurowana 5 września podczas pikniku rodzinnego na warszawskiej Agrykoli, gdzie świętowano pierwsze urodziny Zrojka – animowanego bohatera promującego tę akcję. Wszystkie działania mają na celu zachęcanie dzieci do picia wody oraz kształtowanie wśród nich prawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach kampanii do 2 tys. przedszkoli w 120 miejscowościach na terenie całej Polski trafiły materiały edukacyjne wprowadzające dzieci w świat wody. Ponadto ruszył skierowany do dzieci serwis internetowy wolewode.pl, który przygotowała agencja interaktywna Heureka. Witryna zawiera gry i zabawy propagujące picie wody oraz porady dla rodziców, jak zachęcić najmłodszych do jej picia.

grafika

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji (sponsoring seriali i programów telewizyjnych, takich jak m.in. „M jak miłość”, „Dzień Dobry TVN” i „Jaka to melodia”), prasie (reklamy i artykuły poradnikowe w magazynach dziecięcych i kobiecych), w punktach sprzedaży (promocje i akcje specjalne, limitowana edycja wody Żywiec Zdrój) oraz na outdoorze (billboardy, citylighty i siatki wielkoformatowe w centralnych punktach największych miast).

Kampanię prowadzi firma Żywiec Zdrój pod patronatem Instytutu Żywności i Żywienia, Instytutu Matki i Dziecka oraz Ministerstwo Zdrowia. Za materiały edukacyjne i koordynację działań w przedszkolach odpowiada Laboratorium Komunikacji KidsLab, kreację reklam ATL przygotowała agencja Young&Rubicam, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom, a działania public relations i eventy realizuje agencja Euro RSCG Sensors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"