Chip Foto-Video digital będzie dostarczać aktualnych informacji z dynamicznie rozwijającego się rynku foto-wideo oraz regularnie prezentować fachowe testy aparatów cyfrowych i kamer wideo. Głównym założeniem miesięcznika jest ukazanie fotografii cyfrowej jako całościowego procesu: od wyboru optymalnego sprzętu i akcesoriów, poprzez wykonanie dobrej jakości zdjęć, ich edycję i obróbkę, aż po ich archiwizowanie, katalogowanie lub przesyłanie. W każdym numerze czytelnik znajdzie też wiele praktycznych porad dotyczących wykorzystania cyfrowego sprzętu foto-wideo oraz oprogramowania służącego do obróbki zdjęć i filmów. "Pismo adresujemy do kilku różnych grup odbiorców: z jednej strony to użytkownicy komputerów odkrywający świat fotografii, z drugiej migrujący do świata cyfrowego amatorzy sprzętu analogowego, a także osoby, które chcą pogłębić swoją wiedzę na temat komputerowej obróbki zdjęć" mówi Piotr Dębek redaktor prowadzący CHIP FOTO-VIDEO digital. Od tytułów fotograficznych obecnych już na rynku nowy miesięcznik będzie wyróżniać m.in.:

atrakcyjna szata graficzna oraz wysoka jakość zdjęć wsparta specjalnymi technikami druku,
przejrzyste i bogato ilustrowane kursy obróbki zdjęć,
zaawansowane testy najciekawszych modeli sprzętu foto-wideo,
CD-ROM ze zdjęciami wykonanymi za pomocą testowanych aparatów oraz różnorodnym oprogramowaniem graficznym,
prezentowanie opinii profesjonalistów na temat najnowszego sprzętu.
"Zależy nam na tym, by było to czasopismo nie tylko do czytania, ale i do oglądania, dlatego tak dużą wagę przywiązujemy do jakości druku i strony wizualnej tytułu" powiedział Jaromir Łański szef projektu CHIP FOTO-VIDEO digital.
Premierowemu wydaniu CHIP FOTO-VIDEO digital towarzyszy silna kampania prasowa (m.in. Playboy, CKM, Mens Health, Voyage, Auto Motor i Sport, Eurostudent, Magazyn młodych i dynamicznych, Student News, CHIP, Enter i CRN).

Dodatkowo miesięcznik będzie promowany w punktach sprzedaży detalicznej (Inmedio, Relay, Empik), Internecie (ponad 10 mln odsłon, m.in. Onet, Gadu-Gadu, o2.pl) oraz w radiu.
Pismo ukaże się w nakładzie 30 000 egzemplarzy (wraz z CD) w cenie 15,50 zł.











