Statystyczny Polak nadal nie istnieje!

Z początkiem października WARTA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Statystyczny Polak nie istnieje!”. Promuje ona ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych OC i AC.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania skierowana jest do bezpiecznych i bezwypadkowych kierowców pow. 30 roku życia, dla których WARTA przygotowała specjalny system zniżek.

Sprzedaż ubezpieczeń  wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji i Internecie. Od 4 października spot WARTY jest emitowany m.in. w stacjach: TVN, TVN24, TVP1, TVP2, Polsat oraz kanałach tematycznych - Animal Planet, AXN, BBC Entertainment, Canal+, Canal+ Sport, Komedy Central, Domo, Filmbox, MTV Classic, National Geografic, Palanete, TCM, Zone  Europa, Discovery World, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Travel & Living.

Ponadto WARTA będzie aktywna w dużych portalach internetowych (Onet, Wirtualna Polska, gazeta.pl, Money.pl, nk.pl), wyszukiwarkach, prasie opiniotwórczej i motoryzacyjnej. Na czas kampanii została też uruchomiona specjalna strona internetowa www.warta-ac.pl, gdzie zainteresowany szczegółami oferty klient będzie mógł przesłać dane kontaktowe aby umówić spotkanie z agentem. Dzięki temu klient nie musi szukać najbliższej placówki czy pośrednika, ani ponosić żadnych kosztów rozmów.

Oprócz działań ogólnopolskich zaplanowane zostały także niestandardowe działania lokalne. Reklamę WARTY będzie można zobaczyć na drzwiach wielu galerii handlowych, autobusach miejskich i na głównych skrzyżowaniach w wybranych miastach.

Aktualne działania są kontynuacją wiosennej kampanii „Statystyczny Polak nie istnieje!”. W pierwszym etapie przekaz reklamowy oparty był na benefitach, jakie może uzyskać klient korzystając z oferty assistance.

Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Film reklamowy wyreżyserował Jan Hryniak, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online