Spot pokazuje, jak Stéphane Antiga podczas obozu przygotowawczego szuka zawodników w pokojach. Okazuje się, że wszyscy są w jednym pomieszczeniu, gdzie na tablecie oglądają mecz piłki nożnej rozgrywany we Francji.
Kampania wspiera promocję Plusa, w ramach której nowi klienci taryf Ja+ Abonament i Ja+ Internet LTE (w planach cenowych za minimum 59 zł w ofercie ze sprzętem lub za minimum 49 zł w wariancie tylko SIM lub ze sprzętem na raty) oraz ci przedłużający umowę otrzymają za darmo pakiet z transmisjami piłkarskiego Euro 2016 na platformie internetowej Ipla (więcej na ten temat).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/euro-2016-w-cyfrowym-polsacie-za-79-99-zl-bez-dodatkowych-oplat-dla-przedluzajacych-umowe-i-w-pakiecie-premium-max ##
Siatkarze reprezentacji Polski w reklamach Plusa występują od sierpnia ub.r. Jednocześnie z udziałem Karola Kłosa jest prowadzona kampania promująca ofertę Ja+ Wściekły Zestaw.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana od wtorku w telewizji, internecie oraz na outdoorze.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Produkcją spotu - nakręconego przez Jeremiego Prokopowicza, a wyreżyserowanego przez Bartka Prokopowicza - zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.











