Stephanie Prager będzie zarządzać współpracą Twittera z koncernami marketingowymi

Stephanie Prager została powołana na stanowisko head of global development agency serwisu Twitter. Odpowiada za relacje firmy z holdingami reklamowymi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Stephanie Prager na objętym stanowisku odpowiada za zarządzanie relacjami Twittera z globalnymi holdingami zajmującymi się reklamą i marketingiem.

Ostatnio pracowała jako szef rozwoju firmy w USA. Z Twitterem związana jest od 2013 roku.

Wcześniej była partnerem zarządzającym w MEC. Pracowała również jako wiceprezes domu mediowego MediaVest w USA, gdzie nadzorowała badania oraz rozwój strategii mediów cyfrowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twitter-promote-mode-jak-dziala-automatyczne-promowanie-tweetow-od-marek ##

W trzecim kwartale ub.r. Twitter zanotował 590 mln dolarów przychodu (po spadku o 4,3 proc. w skali roku) i najniższą w swojej historii stratę - 21 mln dolarów. Na koniec tego okresu portal miał 330 mln aktywnych użytkowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele