Stihl partnerem Ekstraklasy

Producent zmechanizowanego sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie Stihl został oficjalnym partnerem PKO Bank Polski Ekstraklasy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stihl partnerem Ekstraklasy

W wyniku umowy pomiędzy spółką Ekstraklasa i Stihl Polska w ponad 800 punktach sprzedaży w całym kraju pojawią się oficjalne produkty z logo Ekstraklasy, w tym kosiarki do trawy. Logo Stihl będzie eksponowane na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji oraz na oficjalnej stronie i kanałach social-media ligi.

Ekstraklasa przedłużyła także umowy na najbliższe dwa sezony z dotychczasowymi partnerami oficjalnymi rozgrywek – markami Oshee oraz Aztorin. W ramach przedłużonych umów rozgrywki wspierane będą przez Oshee z serią produktów energetycznych oznakowanych logo ligi oraz markę zegarków Aztorin, która wyprodukowała m.in. oficjalny zegarek Ekstraklasy.

Obaj partnerzy promowani będą na stadionach w trakcie meczów, podczas transmisji meczowych, oraz w oficjalnych kanałach social media i pozostałych platformach Ekstraklasy.

Mecze w Canal+ i TVP

Platforma nc+ w grudniu 2018 roku przedłużyła prawa telewizyjne do transmisji spotkań Ekstraklasy w sezonach 2019/2020 i 2020/2021. Nowa umowa gwarantuje nc+ prawa do transmisji wszystkich 296 meczów sezonu zasadniczego i rundy finałowej, w tym nawet 100 hitowych spotkań w jakości 4K UHD na kanale Canal+ 4K Ultra HD.

Sublicencję na pokazywanie jednego meczu z każdej kolejki nabyła Telewizja Polska. Według nieoficjalnych informacji nadawcy za prawa do transmisji Ekstraklasy będą płacić ok. 250 mln zł rocznie: nc+ - ok. 120 mln zł, TVP - ok. 40 mln zł, ponadto będą płacić spółce zależnej Ekstraklasy za produkcję transmisji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-ekstraklasy-2018-2019-nc-eurosport-tvp2,7171054200195201a ##

Pierwsza kolejka PKO Ekstraklasy 2019/2020 rozpocznie się w piątek, 19 lipca.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele