Stokrotka reklamuje „wędliny tak dobre, że się chwalimy” (wideo)

Sieć sklepów Stokrotka (należąca do Grupy Emperia) w ramach prowadzonych działań reklamowych pod hasłem „Wędliny tak dobre, że się chwalimy” podkreśla najlepszy smak, wysoką jakość oraz świeżość wędlin dostępnych w jej sklepach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Stokrotka reklamuje „wędliny tak dobre, że się chwalimy” (wideo)

Nowa kampania ma na celu ukazanie wysokich walorów wędlin o dużej mięsności dostępnych w sieci sklepów Stokrotka.  Na jej potrzeby przygotowano spoty telewizyjne oraz radiowe. Dodatkowo działania promocyjne będą wspierane przez billboardy, informacje w social mediach oraz materiały POS w sklepach.

- Nowa kampania jest jednym z elementów prowadzonej przez nas strategii komunikacyjno-wizerunkowej. Zdecydowaliśmy się na działania promocyjne  z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, które pozwolą nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców - mówi Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu w Stokrotce.

W jednej z ostatnio realizowanych kampanii Stokrotki - promującej akcję lojalnościową - bohaterką reklam była Nela Mała Reporterka.

Firma nie podaje, jakie agencje odpowiadają za przygotowanie jej aktualnych działań reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii