23 lutego przypada Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. Z tej okazji na warszawskich autobusach startuje kampania społeczna „Stop depresji".
W ramach kampanii na autobusach miejskich w Warszawie (powierzchnie typu Busback na tyłach pojazdów) pojawią się layouty graficzne zachęcające do korzystania ze wsparcia Antydepresyjnego Telefonu Zaufania, od lat komunikowanego przez Itakę w ramach kampanii społecznych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ministerstwo-zdrowia-edukuje-naucz-sie-mowic-do-osob-chorych-na-depresje-w-spotach-dziedziel-wichlacz-woronowicz ##
Firmy reklamy zewnętrznej z kampanią społeczną o depresji
Kampania, która ma zwrócić uwagę na rosnący problem depresji wśród dzieci i młodzieży to wspólna inicjatywa Fundacji Itaka, Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ), AMS, Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, Synergic oraz Clear Channel Poland.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telefon-zaufania-dla-dzieci-i-mlodziezy-numer-116-111-zbiorka ##
Przy tej okazji zbadana zostanie skuteczność działań komunikacyjnych z wykorzystaniem powierzchni na autobusach miejskich w stolicy. Przeprowadzenie tego badania to wspólna inicjatywa MZA, AMS, IGRZ, Synergic oraz Clear Channel. Badanie ma ustalić skalę zapamiętywania takich kampanii oraz zwrócić uwagę na wartość reklamy w transporcie miejskim; rozpocznie się 22 lutego i potrwa miesiąc.











