W trzecim kwartale 2025 roku przychody grupy kapitałowej Kino Polska TV z umów z klientami wyniosły 80,05 mln zł o 8 proc. więcej niż przed rokiem – wynika ze wstępnych danych.
Znacznie mocniej wzrosła zyskowność firmy: na poziomie operacyjnym o 24 proc. do 24,25 mln zł, a w ujęciu netto – o 25 proc. do 19,15 mln.
Natomiast w pierwszych trzech kwartałach br. grupa Kino Polska TV wypracowała wzrost przychodów o 5 proc. do 241,51 mln zł, zysku operacyjnego o 14 proc. do 72,8 mln i zysku netto o 13 proc. do 58,16 mln.
Tylko Stopklatka ze spadkiem
Firma w komunikacie wskazała, że zarówno w zeszłym kwartale, jak też w ujęciu trzech kwartałów największy wzrost rok do roku nastąpił w segmencie Stopklatka. Zwiększyła też wyniki w segmentach stacji FilmBox i kanałów tematycznych, stacji marki Kino Polska oraz produkcja kanałów TV oraz odczuła pozytywny wpływ dodatnich różnic kursów walutowych.

Zmalały natomiast wyniki m.in. stacji Zoom TV, która pod koniec grudnia br. zniknie z naziemnej telewizji cyfrowej.
Jak już opisywaliśmy, w pierwszej połowie 2025 roku grupa Kino Polska TV wypracowała wzrost przychodów rok do roku o 4 proc. do 161,47 mln zł oraz zysku netto o 7 proc. do 39,01 mln. Wpływy z reklam poszły w górę z 68,9 do 71,77 mln.
66 proc. akcji firmy ma SPI International, w którym od połowy 2023 roku jedynym wspólnikiem jest Canal+.
W zeszły piątek na koniec sesji giełdowej za akcję Kino Polska TV płacono 17,85 zł, co daje kapitalizację w wysokości 353,8 mln zł. Przez minione 12 miesięcy kurs spółki zyskał 9 proc., przy czym od początku stycznia zmalał o 12,2 proc.











