Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Według wstępnych danych grupa Kino Polska TV w zeszłym kwartale wypracowała wzrost przychodów o 8 proc. i 19,1 mln zł zysku netto. Najmocniej przyczynił się do tego segment Stopklatka.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku
Logo Kino Polska TV

W trzecim kwartale 2025 roku przychody grupy kapitałowej Kino Polska TV z umów z klientami wyniosły 80,05 mln zł o 8 proc. więcej niż przed rokiem – wynika ze wstępnych danych.

Znacznie mocniej wzrosła zyskowność firmy: na poziomie operacyjnym o 24 proc. do 24,25 mln zł, a w ujęciu netto – o 25 proc. do 19,15 mln.

Natomiast w pierwszych trzech kwartałach br. grupa Kino Polska TV wypracowała wzrost przychodów o 5 proc. do 241,51 mln zł, zysku operacyjnego o 14 proc. do 72,8 mln i zysku netto o 13 proc. do 58,16 mln.

Tylko Stopklatka ze spadkiem

Firma w komunikacie wskazała, że zarówno w zeszłym kwartale, jak też w ujęciu trzech kwartałów największy wzrost rok do roku nastąpił w segmencie Stopklatka. Zwiększyła też wyniki w segmentach stacji FilmBox i kanałów tematycznych, stacji marki Kino Polska oraz produkcja kanałów TV oraz odczuła pozytywny wpływ dodatnich różnic kursów walutowych.

Zmalały natomiast wyniki m.in. stacji Zoom TV, która pod koniec grudnia br. zniknie z naziemnej telewizji cyfrowej.

66 proc. akcji firmy ma SPI International, w którym od połowy 2023 roku jedynym wspólnikiem jest Canal+.

W zeszły piątek na koniec sesji giełdowej za akcję Kino Polska TV płacono 17,85 zł, co daje kapitalizację w wysokości 353,8 mln zł. Przez minione 12 miesięcy kurs spółki zyskał 9 proc., przy czym od początku stycznia zmalał o 12,2 proc.

Kurs akcji Kino Polska TV
Kurs akcji Kino Polska TV © Licencjodawca

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?