Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)

W piątek, 7 kwietnia w należącym do Grupy Kino Polska kanale filmowo-serialowym Stopklatka pojawi się odświeżona identyfikacja wizualną oraz nowa identyfikacja muzyczna.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Kanał Stopklatka w nowej oprawie audiowizualnej (wideo)
Nowy logotyp Stopklatki

Motywem przewodnim głównego identu jest tasowanie i przenikanie się klatek, w które wpisane są fragmenty logotypu, układające się w kulminacyjnym momencie w całość. Wprawienie logotypu w ruch jest kluczowym elementem identyfikacji, nadającym rytm całej oprawie.

Bez zmian głównymi kolorami są turkus i grafit. Wśród barw zostały zachowane również biel oraz granat. Całość utrzymana jest w nieco ciemniejszym niż dotychczas klimacie. Logotyp pozostał w niezmienionej formie, lecz jego podstawowa kolorystyka została dostosowana do turkusu i grafitu.

grafika

Nowością jest tryb nocny oprawy. Po godz. 20.00 emitowana będzie wersja identyfikacji graficznej z zastosowaną inwersją kolorystyczną i ciemnym tłem. Dzięki takiemu zabiegowi oglądając wieczorem i w nocy, widz nie będzie oślepiany jasnymi kolorami. Zastosowano również nowe fonty.

Stopklatka zyskała także nową oprawę muzyczną. Skomponowania jej podjął się Łukasz Targosz. Wiodącymi instrumentami są rożek angielski i marimba.

- Zależało nam, aby widz poczuł się u siebie w domu jak w kinie, dlatego w nowej oprawie zastosowaliśmy elementy podkreślające filmowy charakter Stopklatki. Dotychczasowa identyfikacja została odświeżona, ale nie jest zmieniona całkowicie - nasi widzowie dalej rozpoznają tu swój ulubiony kanał, jednak w nowym ubraniu, szytym na miarę naszych czasów - komentuje Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-kino-polska-wybrala-dom-mediowy-havas-media-koniec-rl-media,7169668664854657a ##

Za ideę kreatywną i przygotowanie identyfikacji graficznej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

- Naszym celem było, aby wraz z nową oprawą już od pierwszych sekund widz przenosił się w świat kinowych emocji, budowanych przez wszystkie zintegrowane elementy, tworzące obecnie kanał. Nowa forma na pewno spodoba się fanom Stopklatki - dodaje Michał Sęk, executive creative director & partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Nowa oprawa zadebiutuje w piątek

Premiera nowej identyfikacji audiowizualnej na antenie Stopklatki odbędzie się w piątek, 7 kwietnia, wraz z wielkanocną ofertą filmową. Stacja zaprezentuje takie filmy, jak m.in.: dwie części trylogii „Hobbit”, „Dobry rok” oraz „Kochaj i tańcz”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zysk-netto-grupy-kino-polska-tv-spadl-w-2022-roku-o-2-proc-do-47-7-mln-zl,7169671876110465a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu