Motywem przewodnim głównego identu jest tasowanie i przenikanie się klatek, w które wpisane są fragmenty logotypu, układające się w kulminacyjnym momencie w całość. Wprawienie logotypu w ruch jest kluczowym elementem identyfikacji, nadającym rytm całej oprawie.
Bez zmian głównymi kolorami są turkus i grafit. Wśród barw zostały zachowane również biel oraz granat. Całość utrzymana jest w nieco ciemniejszym niż dotychczas klimacie. Logotyp pozostał w niezmienionej formie, lecz jego podstawowa kolorystyka została dostosowana do turkusu i grafitu.

Nowością jest tryb nocny oprawy. Po godz. 20.00 emitowana będzie wersja identyfikacji graficznej z zastosowaną inwersją kolorystyczną i ciemnym tłem. Dzięki takiemu zabiegowi oglądając wieczorem i w nocy, widz nie będzie oślepiany jasnymi kolorami. Zastosowano również nowe fonty.
Stopklatka zyskała także nową oprawę muzyczną. Skomponowania jej podjął się Łukasz Targosz. Wiodącymi instrumentami są rożek angielski i marimba.
- Zależało nam, aby widz poczuł się u siebie w domu jak w kinie, dlatego w nowej oprawie zastosowaliśmy elementy podkreślające filmowy charakter Stopklatki. Dotychczasowa identyfikacja została odświeżona, ale nie jest zmieniona całkowicie - nasi widzowie dalej rozpoznają tu swój ulubiony kanał, jednak w nowym ubraniu, szytym na miarę naszych czasów - komentuje Patrycja Gałązka, dyrektorka marketingu i rozwoju biznesu w Grupie Kino Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-kino-polska-wybrala-dom-mediowy-havas-media-koniec-rl-media,7169668664854657a ##
Za ideę kreatywną i przygotowanie identyfikacji graficznej odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.
- Naszym celem było, aby wraz z nową oprawą już od pierwszych sekund widz przenosił się w świat kinowych emocji, budowanych przez wszystkie zintegrowane elementy, tworzące obecnie kanał. Nowa forma na pewno spodoba się fanom Stopklatki - dodaje Michał Sęk, executive creative director & partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Nowa oprawa zadebiutuje w piątek
Premiera nowej identyfikacji audiowizualnej na antenie Stopklatki odbędzie się w piątek, 7 kwietnia, wraz z wielkanocną ofertą filmową. Stacja zaprezentuje takie filmy, jak m.in.: dwie części trylogii „Hobbit”, „Dobry rok” oraz „Kochaj i tańcz”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zysk-netto-grupy-kino-polska-tv-spadl-w-2022-roku-o-2-proc-do-47-7-mln-zl,7169671876110465a ##











