Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy

Stowarzyszenie Twoja Sprawa szuka w przetargu agencji, która zajmie się zakupem mediów do jego kampanii. Będzie z nią pracować tylko dwa miesiące, a przeznaczy na to 203 tys. zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Stowarzyszenie Twoja Sprawa chce zatrudnić dom mediowy

Wybrana w prowadzonym przetargu agencja mediowa zajmie się zakupem mediów w związku z prowadzonym przez STS portalem oraz kampanią, które dotyczyć będą ochrony dzieci i młodzieży przed rozpowszechnianiem treści pornograficznych oraz przed negatywnymi skutkami konsumpcji pornografii.

STS wymaga zagwarantowania łącznego zsumowanego zasięgu spotu społecznego na Facebokku, YouTube i Twitterze  na poziomie minimum 5,5 mln unikalnych użytkowników. Liczba pełnych obejrzeń tego spotu na YouTube nie może być mniejsza niż 1,5 mln.

Zaplanowana kampania będzie adresowana do osób w wieku od 30 do 60 lat. Ma zostać zrealizowana między 1 października a 30 listopada br.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 2 sierpnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela