Stowarzyszenie Wiosna z kampanią społeczną #OdpowiadamDobrem

Ruszyła akcja społeczna #OdpowiadamDobrem Stowarzyszenia Wiosna, odpowiedzialnego za inicjatywy Szlachetna Paczka oraz Akademia Przyszłości.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Stowarzyszenie Wiosna z kampanią społeczną #OdpowiadamDobrem

Wolontariusze Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości wyszli na ulice w całej Polsce, aby odpowiadać dobrem i inspirować do tego innych.

Na stronie Odpowiadamdobrem.pl można skorzystać z generatora dobrych uczynków, który podpowiada, co dobrego można zrobić w danym dniu. Chętni mogą także dzielić się swoimi historiami odpowiadania dobrem w mediach społecznościowych, wykorzystując hasztag #OdpowiadamDobrem i inspirować do podobnych działań poprzez nominowanie (oznaczanie) znajomych, którzy dołączą do ogólnopolskiego wyzwania.

Inicjatywę kampanii wspiera także Wyzwanie Pełne Dobra na Messengerze - po udzieleniu zgody każdy chętny będzie otrzymywał za pomocą popularnego komunikatora drobne wyzwania na każdy dzień.

Wolontariusze inspiracją kampanii #OdpowiadamDobrem

Ponadto, na potrzeby kampanii przygotowano spot pokazujący, jak małe, dobre uczynki wpływają na codzienne życie.

- To wolontariusze Szlachetnej Paczki i Akademii Przyszłości byli naszą inspiracją podczas pracy nad kampanią społeczną #OdpowiadamDobrem. Ich uważność, empatia czy otwartość zasługują na naśladowanie. Są najlepszym reason to believe, że w spolaryzowanej, podzielonej rzeczywistości, wciąż możemy być solidarni. I właśnie do tego wzywa #OdpowiadamDobrem - do prawdziwej społecznej solidarności. Takiej, która zaczyna się w autobusie, na ulicy i w kolejce do kasy - tak kampanię podsumował Konrad Kruczkowski, dyrektor ds. komunikacji w Stowarzyszeniu Wiosna.

Kampania potrwa jeszcze przez miesiąc, a kulminacyjnym wydarzeniem będzie Forum Dialogu #OdpowiadamDobrem, które obędzie się 12 października w Warszawie.

Za koncepcję, strategię i realizację kampanii społecznej odpowiada dział komunikacji Stowarzyszenia Wiosna przy wsparciu konsultacyjnym Dominika Kozy z agencji Hand Made. Spot wyprodukował Kamil Janik (ISTV Media), scenariusz napisała Jagoda Janowska, reżyserem spotu był Michał Bolland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"