Matylda Szymalska będzie rozmawiała z zaproszonymi gośćmi o tym, jak marketing decyduje o skuteczności biznesu. Premiera pierwszego odcinka 22 maja o godzinie 11:00.
- Zamierzam przybliżać odbiorcom trendy i sprawdzone narzędzia oraz strategie, które tworzą dziś skuteczne działania marketingowe. W każdym odcinku będę rozmawiać w gośćmi, będącymi autorytetami i ekspertami w swojej dziedzinie próbując odnaleźć odpowiedzi na nurtujące nas dzisiaj pytania, np. o to, czy sztuczna inteligencja zabierze marketerom pracę? Zapraszam do oglądania telewizji Biznes24 – mówi Matylda Szymalska, szefowa agencji Streetcom.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-odbierac-tvp-info-tvn24-polsat-news-wydarzenia24-niekodowane-kanaly-fta-jak-ogladac-hot-bird-astra-parametry ##
- Bardzo cenimy programy tworzone w BIZNES24 przez praktyków. Cieszymy się, że autorką programu o marketingu będzie Matylda Szymalska, która od lat z sukcesem prowadzi Agencję Streetcom i świetnie zna wszystkie >>ins and outs<< marketingu na najwyższym poziomie - dodaje Roman Młodkowski, twórca i prezes telewizji Biznes24.

Gościem pierwszego odcinka jest Kamil Bolek, specjalista zajmujący się influencer marketingiem.
Biznes24 miał wśród kanałów informacyjnych 0,01 proc. oglądalności. w kwietniu - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.











