Streetcom po raz trzeci dla marki Smakowita

Agencja Streetcom trzeci raz realizuje kampanię product seeding dla "Smakowita 4 ziarna".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom po raz trzeci dla marki Smakowita

Kampanię poprzedziła szczegółowa analiza grupy docelowej i precyzyjna rekrutacja.  W efekcie wybrano 3000 daily influencerów: kobiet i mężczyzn, singli i z rodzinami, którzy dbają o smaczne i pełnowartościowe odżywanie.

Efekty wdrażanych działań są spodziewane na przełomie listopada i grudnia. Celem akcji jest wygenerowanie opinii i ocen na temat produktu.

Ze strony marki Smakowita za kampanię odpowiada Rafał Golec, group brand manager i Pola Zawadzka, junior brand manager.

Ze strony Streetcom działania prowadzi Anna Wolańska-Moniuszko, account manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów