Streetcom Polska wchodzi na rynek litewski

Streetcom Polska rekrutuje uczestników kampanii marketingu szeptanego z Litwy. Agencja chce to wykorzystać w akcji dla jednego z koncernów FMCG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rekrutacja osób z Litwy zainteresowanych udziałem w kampaniach marketingu szeptanego realizowanych przez Streetcom Polska trwa na stronie streetcom.lt. Agencja zdecydowała się uruchomić serwis po zrealizowaniu w Polsce kilku projektów dla jednego z koncernów z branży FMCG. Wtedy podjęta została decyzja dotycząca rozszerzenia działań na rynek litewski.

Streetcom szczegółowo segmentuje osoby, które rejestrują się na stronie streetcom.lt, żeby móc precyzyjnie dobierać uczestników do poszczególnych kampanii. Agencja liczy, że przełoży się to na optymalną realizację jej projektów nie tylko w Litwie, lecz także w innych krajach nadbałtyckich. Firma prowadzi już działania new businessowe na tych rynkach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele