Streetcom wypromuje markę Joyfills

Streetcom realizuje kampanię experience marketingu dla marki słodyczy Joyfills (należącej do Mondelez Polska).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Streetcom wypromuje markę Joyfills

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek Mondelez Polska  - małe ciastka wypełnione kremem, dostępne w dwóch wariantach smakowych: Milka i Oreo.

Streetcom przygotowała strategię, kreację i realizuje kampanię „Joyfills - Małe! Chrupiące! Pyszne!”, w ramach której planowane są działania z influencerami.

Celem akcji jest budowanie świadomości produktu i trialu.

Ze strony Streetcom za projekt odpowiada Agnieszka Grzegorczyk, account manager.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu