Ströer i Cityboard Media razem: twójoutdoor.pl i „Pokaż się!”

Pod hasłem „Pokaż się!” rusza kampania promująca reklamę outdoorową. Akcję - której częścią jest serwis twójoutdoor.pl - przygotowały i realizują wspólnie firmy Ströer Polska i Cityboard Media.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Pokaż się!” ma na celu przybliżenie małym i średnim przedsiębiorstwom efektywności reklamy outdoorowej w docieraniu do konsumentów i promowaniu wśród nich produktów i usług - tak na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym. W akcji wykorzystywanych jest sześć różnych plakatów z hasłami przedstawiającymi wybrane zalety reklamy zewnętrznej.

grafika

W ramach kampanii uruchomiono serwis internetowy twójoutdoor.pl, w którym znajdują się odpowiedzi na pytania, czym właściwie jest reklama outdoorowa, jakie są jej zalety i wady, a także czym należy się kierować przy tworzeniu takiej kampanii i wyborze kreacji. Ponadto strona zawiera konkretne case studies z zakresu skuteczności reklamy outdoorowej, optymalnego czasu trwania kampanii i jej zauważalności oraz współdziałania marketingu outdoorowego i internetowego. 

grafika

Akcję przygotowały i realizują oferujące nośniki outdoorowe firmy Ströer Polska i Cityboard Media, we współpracy z drukarnią Print&Display. Kolejny etap kampanii jest planowany na luty przyszłego roku, kiedy zaprezentowane zostaną opinie firm, które reklamowały się już na outdoorze.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"