PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
UOKiK wszczyna postępowanie ws. umowy AMS i Ströera dot. wiat przystankowych w Warszawie
Ströer przejmuje od AMS obsługę 245 wiat przystankowych w Gdańsku
Ströer przejmuje od AMS obsługę 245 wiat przystankowych w Gdańsku
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat
AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu przez kolejnych 10 lat
Ströer z umową na 10 lat na obsługę części wiat przystankowych w Poznaniu. Wkrótce także umowa z AMS
Ströer z umową na 10 lat na obsługę części wiat przystankowych w Poznaniu. Wkrótce także umowa z AMS
Maciej Paciorek członkiem zarządu Ströer Media
Maciej Paciorek członkiem zarządu Ströer Media
Ströer wprowadza nowy model sprzedaży reklamy zewnętrznej, podstawą wyniki Outdoor Track
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Ströer Polska ze wzrostem wpływów o 7,2 proc. i 7,8 mln zł zysku. Spłacił 4,5 mln euro pożyczki, spółka digitalowa miała stratę
Polsat News na nośnikach Ströer w Warszawskim Metrze
Polsat News na nośnikach Ströer w Warszawskim Metrze
Spadły wydatki na reklamę zewnętrzną w 2017 roku. 82 proc. dla AMS, Ströera, Cityboard i Clear Channel, tysiąc citylightów więcej (raport)
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Tatiana Stelmachów: z TVP do Ströera. Odpowiada za sprzedaż Metra
Marcin Gudowicz wiceprezesem Ströer Polska
Ströer opuszcza IGRZ. „Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei”
Ströer opuszcza IGRZ. „Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei”
Ströer przejmuje od AMS obsługę nośników reklamowych w wagonach warszawskiego metra
Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media
Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media
Tomasz Niewiński sales managing directorem w Ad-Vice
Tomasz Niewiński sales managing directorem w Ad-Vice
65 tys. nośników outdoorowych w Polsce, najwięcej w ofercie AMS i Ströera
Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny
Goldbach Audience Poland zmienia się w Ströer Digital Media. Szefem Artur Muszkiet, odchodzi Wojciech Kałużny
Ströer przejmuje polski oddział Grupy Goldbach
Reklama zewnętrzna z 2-proc. wzrostem. 80 proc. rynku dla AMS, Ströera, Cityboard Media i Clear Channel
Patryk Góralowski dyrektorem ds. zarządzania zmianą w Grupie Ströer
Patryk Góralowski dyrektorem ds. zarządzania zmianą w Grupie Ströer
Deutsche Telekom sprzedaje Ströerowi T-online.de i InteractiveMedia
Tomasz Niewiński i Jakub Wilczak na stanowiskach dyrektorskich w Ad-Vice
Tomasz Niewiński i Jakub Wilczak na stanowiskach dyrektorskich w Ad-Vice
Ströer przez dwa lata będzie pracować dla Polskiego Radia
Teatr Roma wybrał do współpracy firmy outdoorowe
Prezes IGRZ: „Gazeta Wyborcza” kontra „szmaty reklamowe” to akcja pod publiczkę i zaklinanie rzeczywistości
17 tys. mniej nośników reklamy zewnętrznej. Najwięcej w Warszawie oraz w ofercie AMS i Ströera
Artur Muszkiet w zarządzie Ströer Polska
Artur Muszkiet w zarządzie Ströer Polska
Andrzej Magdziak na czele sprzedaży Ströer Polska, odchodzi Adam Tkaczyk
Andrzej Magdziak na czele sprzedaży Ströer Polska, odchodzi Adam Tkaczyk
Coraz mniej nośników outdoorowych w Polsce. Liderami AMS, Ströer i Warszawa