Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media

Jakub Wilczak objął nowo utworzoną funkcję head of product and technology w sieci reklamy internetowej Ströer Digital Media (poprzednio Goldbach Audience Poland). W Grupie Ströer pracuje od 2009 roku, ostatnio w przejętej przez nią sieci Ad!Vice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Jakub Wilczak: z Ad-Vice do Ströer Digital Media
Jakub Wilczak

Na nowym stanowisku Jakub Wilczak będzie odpowiadał w Ströer Digital Media za rozwój oferty programmatic, technologii oraz produktów. Sieć Ströer Digital Media powstała na początku lutego br. z przemianowania Goldbach Audience Poland, kupionej przez Grupę Ströer na początku br.

Witczak jest związany z Grupą Ströer od 2009 roku. W ostatnim okresie był operations directorem w sieci reklamy internetowej Ad!Vice, zarządzał produktami premium i sprzedażą automatyczną.

Wcześniej był m.in. kierownikiem działu sprzedaży w sieci Ad.net, ogółem w branży reklamy internetowej pracuje od ponad 9 lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?