Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze

Firma reklamy zewnętrznej Ströer rozbudowuje ofertę wyselekcjonowanych nośników, gwarantujących reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych w warszawskim Metrze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze

Pierwszym udostępnionym pakietem wyselekcjonowanych nośników jest Shopper - skierowany do osób odwiedzających sklepy i galerie handlowe, a także robiących zakupy online.

MetroPakiety mają usprawnić planowanie zwłaszcza dużych kampanii, w których wiele czasu pochłania selekcja nośników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stroeer-uruchamia-nosniki-cyfrowe-na-stacjach-drugiej-linii-metra-w-warszawie-emisja-reklam-od-stycznia ##

MetroPakiety w Ströer

- Już prawie 20 lat jesteśmy operatorem reklamy w warszawskim Metrze. W tym czasie nie tylko stworzyliśmy spójny ekosystem reklamowy, w którym tradycyjne nośniki oraz ekrany digital wzajemnie się uzupełniają, ale też dogłębnie poznaliśmy specyfikę każdej ze stacji. Dzięki tej wiedzy możemy zaoferować produkty, które optymalnie wykorzystują potencjał przestrzeni reklamowej metra. MetroPakiety to gwarancja optymalnego zasięgu, ale i wyjątkowo precyzyjnego, jak na reklamę OOH, targetowania -  mówi Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.

grafika

Ströer zapowiada wprowadzenie kolejnych MetroPakietów w przyszłym roku. Będą skierowane m.in. do młodych odbiorców oraz pracowników największych firm i korporacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela