Ströer Polska będzie realizować dla Warszawy kampanie w metrze

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska będzie realizować dla władz Warszawy kampanie informacyjne na nośnikach reklamowych umieszczonych na peronach stołecznego metra - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu wynosi 3,2 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Władze Warszawy udzieliły firmie Ströer Polska - bez przetargu - zamówienia w tzw. trybie zamówienia z wolnej ręki. Dotyczy ono prowadzenia kampanii informacyjnych z wykorzystanie nośników i powierzchni na peronach stołecznego metra

Ströer Polska będzie dla władz Warszawy realizować kampanie m.in. na nośnikach digitalowych, takich jak metro wall, tri-play, digital metroboard; ambient - naklejki przy schodach, na kasownikach itp.; nośniki w wagonach i na wagonach metra oraz oklejanie wagonów.

Umowa zaczyna obowiązywać od 30 września br. Wartość kontraktu wynosi 3,17 mln zł netto (bez VAT). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"