Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia

Firma Ströer zainstalowała wielkoformatowe nośniki cyfrowe Digital Metroboard na peronach siedmiu stacji drugiej linii metra w Warszawie. Reklamy będą tam emitowane od początku stycznia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia

Ekrany Digital Metroboard mają przekątną 138 cali, emitują obraz w standardzie Full HD. Na każdej z siedmiu stacji drugiej linii metra - od Ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego - zainstalowano od dwóch do sześciu ekranów.

- Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy. To jedyne nośniki na peronach, więc nasi klienci mają pewność, że przez 3 minuty oczekiwania na pociąg metra ich przekaz reklamowy nie będzie zakłócony i skutecznie dotrze do ponad 200 tysięcy pasażerów II linii - zapowiada Andrzej Magdziak, prezes Ströer Polska.

Od stycznia na ekranach będą emitowane reklamy. W następnych miesiącach Ströer planuje zainstalować podobne monitory na nowo otwierających się stacjach drugiej linii.

- Przykładamy ogromną wagę do rozwoju oferty w warszawskim metrze ponieważ to przestrzeń stale zwiększająca swój potencjał - liczba pasażerów rośnie co roku, a spodziewamy się, że ten trend przyśpieszy wraz z otwieraniem kolejnych stacji - dodaje Magdziak.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-zewnetrznej-trzeci-kwartal-2019,7170812949898881a ##

Od 2001 roku Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego metra, natomiast z początkiem 2017 roku po wygranym przetargu przejął na 6 lat od Agory obsługę nośników reklamowych znajdujących się w wagonach warszawskiego metra. W ofercie firmy są też nośniki AdWalk na dworcach w Krakowie i Wrocławiu

Natomiast w marcu br. Ströer uruchomił ponad 400 citylightów na przystankach w Poznaniu oraz 140 w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym.

W ub.r. Ströer Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 5,2 proc. do 102,36 mln zł i 11,12 mln zł zysku operacyjnego. Jednocześnie zanotował 10,14 mln zł straty netto, głównie wskutek 16,9 mln zł odpisu związanego z likwidacją spółek Ströer Digital.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące