W oficjalnym komunikacie poinformowano, że obecnie należąca do Grupy Goldbach sieć reklamy internetowej obejmuje w Polsce 800 stron gromadzących w sumie ponad 20 mln unikalnych użytkowników miesięcznie.
Według zapowiedzi Grupa Goldbach sprzedając swój polski oddział, zamierza realizować obraną w ub.r. strategię zakładającą skoncentrowanie wysiłków na rynkach w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Z kolei Grupa Ströer zamierza poprzez tę akwizycję poszerzyć swoją działalność na naszym rynku.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-internetowa-co-wydarzylo-sie-w-2015-roku-jaki-bedzie-2016-rok-wydawcy-sieci-domy-mediowe ##
Ströer w połowie ub.r. kupił za 4,6 mln zł sieć reklamy internetowej Ad-Vice należącą wcześniej do Grupy CAM Media. Z kolei Grupa Goldbach pod koniec 2014 r. próbowała bezskutecznie sprzedać agencję Goldbach Interactive, co zakończyło się odejściem z firmy kilku kluczowych menedżerów.

Wartości obecnej transakcji nie ujawniono. Według zapowiedzi zostanie ona sfinalizowana w pierwszym kwartale br.











