Przetarg Metra Warszawskiego ruszył pod koniec lutego br. i dotyczył najmu powierzchni wagonów metra w celu umieszczenia tablic reklamowych małoformatowych wewnątrz wagonów i miejsc na montaż elektronicznych nośników reklamowych w wagonach.
Oferty w postępowaniu złożyły trzy firmy: AMS SA, Stroer Polska i Screen Network. Każda z nich zawarła w złożonej ofercie zaproponowała kwotę czynszu w wymiarze miesięcznym (netto, bez VAT). AMS SA zaproponowała 637 578 zł, Screen Network - 556 347,96 zł, Stroer Polska - 816 120 zł.
Spółka Metro Warszawskie rozstrzygając przetarg wybrało ofertę złożoną przez Stroer Polska i Stroer Media. Umowa z tymi firmami obowiązuje od 1 czerwca br do 31 maja 2026 roku.
O wyborze zwycięzcy decydowały: wysokość opłaty czynszowej (waga: 99,5), wysokość opłaty za wykorzystanie zewnętrznych powierzchni wagonów jako ekspozycji reklamowych (waga 0,5).

Przetarg ruszył, bo nie przedłużono umowy z firmą Stroer
Nośnikami reklamowymi na stacjach i w wagonach stołecznego metra zarządzała wcześniej firma reklamy zewnętrznej Stroer Polska, która wygrała przetargi na ich obsługę. Umowa dotycząca nośników na stacjach została podpisana 10 listopada 2020 roku z okresem obowiązywania do końca października 2023 roku, zaś ta na wagony metra została zawarta 29 grudnia 2016 roku do grudnia 2022 roku, przedłużono ją do końca stycznia br.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/metro-warszawa-reklamy-mniej-ekranow-na-stacjach-centrum,7169654707206273a ##
Od września ub.r. Stroer modernizuje system nośników reklamowych w Metrze Warszawskim. Demontowano m.in. stare billboardy, które zastępowano nowymi reklamami, zwykle podświetlonymi. Reklamy pojawiały się w nowych miejscach, dochodziły też nowe formaty nośników. Proces modernizacji reklam w metrze miał potrwać do połowy br.











