Gigant reklamy zewnętrznej zmieni właściciela?

Wiodąca niemiecka firma outdoorowa Ströer rozważa sprzedaż swojego działu reklamy zewnętrznej. Cena może wynieść miliard dolarów – podał serwos Billboardinsider.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Gigant reklamy zewnętrznej zmieni właściciela?

Serwis informuje, powołując się na doniesienie Bloomberga, że grupa Ströer przyciągnęła zainteresowanie inwestorów finansowych Hellman & Friedman i KKR.

Właściciele Ströer przewidują, że sprzedaż działu reklamy zewnętrznej (OOH) może przynieść im około 4 miliardy euro. Firma prowadzi w całych Niemczech działalność obejmującą około 300 tys. ofert medialnych w sektorze reklamy zewnętrznej. Ströer oferuje klientom szeroką gamę różnych mediów statycznych i cyfrowych: od klasycznych słupów reklamowych i billboardów, po media podświetlane, takie jak plakaty citylight i megalight, po cyfrowe wideo. 

Sieć wideo Ströera obejmuje ponad 7000 nośników cyfrowych w węzłach transportowych, takich jak dworce kolejowe, ulice, centra handlowe oraz perony metra i kolei podmiejskiej w głównych miastach Niemiec. Dzięki temu firma jest największym dostawcą rozwiązań komunikacji cyfrowej w przestrzeni publicznej w Niemczech. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem