Grupa Ströer jest sponsorem mediowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kampania promująca 12 Finał prowadzona jest na 1500 billboardach w prawie 50 miastach Polski co oznacza, że widzi ją prawie co drugi Polak.
Udział Grupy Ströer w WOŚP powoli staje się tradycją. W poprzednich latach (2002 i 2003) patronat nad akcją Jerzego Owsiaka obejmowała jedna ze spółek należących teraz do naszej Grupy - Europlakat Polska, mówi prezes Ströera, Janusz Malinowski. Wspieramy takie akcje służąc sercem i oferując wymierne, choć nie finansowe korzyści. Udostępniając nośniki i przyczyniając się do rozpropagowania idei WOŚP dokładamy cegiełkę, która pomoże zrealizować, postawione przez organizatorów, konkretne cele. Powodzenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zależy od zaangażowania jak największej ilości ludzi, a outdoor to najlepsze medium by do nich dotrzeć.

Kampania outdoorowa 12 Finału przeprowadzana jest zgodnie z zasadami nowej oferty Ströera - w okresach dwutygodniowych. Pierwszy z motywów, prezentujący osiągnięcia poprzednich 11 edycji WOŚP, widniał na tablicach od 16 do 31 grudnia. Drugi, przedstawiający logo akcji - wielkie serce z informacją o 12 Finale, eksponowany jest od 2 do 16 stycznia.











