Ströer sponsorem mediowym WOŚP

Kampania promująca 12 Finał prowadzona jest na 1500 billboardach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa Ströer jest sponsorem mediowym Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kampania promująca 12 Finał prowadzona jest na 1500 billboardach w prawie 50 miastach Polski co oznacza, że widzi ją prawie co drugi Polak.

Udział Grupy Ströer w WOŚP powoli staje się tradycją. W poprzednich latach (2002 i 2003) patronat nad akcją Jerzego Owsiaka obejmowała jedna ze spółek należących teraz do naszej Grupy - Europlakat Polska, mówi prezes Ströera, Janusz Malinowski. Wspieramy takie akcje służąc sercem i oferując wymierne, choć nie finansowe korzyści. Udostępniając nośniki i przyczyniając się do rozpropagowania idei WOŚP dokładamy cegiełkę, która pomoże zrealizować, postawione przez organizatorów, konkretne cele. Powodzenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zależy od zaangażowania jak największej ilości ludzi, a outdoor to najlepsze medium by do nich dotrzeć.

Kampania outdoorowa 12 Finału przeprowadzana jest zgodnie z zasadami nowej oferty Ströera - w okresach dwutygodniowych. Pierwszy z motywów, prezentujący osiągnięcia poprzednich 11 edycji WOŚP, widniał na tablicach od 16 do 31 grudnia. Drugi, przedstawiający logo akcji - wielkie serce z informacją o 12 Finale, eksponowany jest od 2 do 16 stycznia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"