Ströer wprowadziła infoscreeny do metra warszawskiego

Ströer Out-of-Home Media uruchomiła sieć 23 infoscreenów nagłównych stacjach metra w Warszawie. Na panoramicznych ekranach sąwyświetlane pozytywne informacje uprzyjemniające oczekiwanie naprzyjazd metra, które przeplatają reklamy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Na infoscreenach wielkości 3 m x 1,7 m o wysokiej rozdzielczościobrazu 1280 x 720 pikseli prezentowane są głównie spoty iwiadomości. 30 proc. programu stanowią natomiast reklamy.Pasażerowie czekający na przyjazd metra będą mogli oglądać programpozytywnie nastawiający do życia, lokalny i aktualny, m.in.wiadomości, prognozę pogody, informacje o wydarzeniach w Warszawiei recenzje wydarzeń kulturalnych.

Ströer Out-of-Home Media umieścił łącznie 23 infoscreeny nagłównych stacjach metra, najwięcej - 7 - na stacji Centrum. Przywprowadzaniu tych ekranów do Polski Ströer korzysta z doświadczeń zrynku niemieckiego, na którym w 12 miastach (m.in. Monachium,Berlinie i Hamburgu) firma od kilku lat oferuje ponad 200infoscreenów na stacjach metra i kolei oraz lotniskach.

- Infoscreeny to całkowicie nowe medium, którego zadaniem jestupowszechnianie pozytywnych informacji, wartości i zachowań - mówiJanusz Malinowski, prezes Grupy Ströer w Polsce. - Pasażerom metrazaprezentujemy tylko przyjemne treści. Chcemy także pokazywaćwszelkie pozytywne inicjatywy mieszkańców - dodaje.

Infoscreeny to nośniki z segmentu premium łączące funkcjętradycyjnego outdooru, telewizji i internetu. Są idealne doprowadzenia kampanii wizerunkowych (telewizyjna jakość przekazu),lokalnych, produktowych, uzupełniających (lokalne wzmocnieniekampanii ogólnopolskich) czy testowych (wizerunkowych iproduktowych). Dostępne są trzy formy reklamowe: plakat -nieruchoma reklama graficzna; animacja - reklama graficzna zanimacją 2D oraz spot reklamowy o długości od 5 do 30 sekund.

Nowe nośniki docierają do atrakcyjnej dla reklamodawców grupydocelowej. Z badań pasażerów metra w Warszawie wynika, że tymśrodkiem transportu porusza się dziennie niemal 400 tys. osóbdziennie, czyli prawie 120 mln osób rocznie - najczęściej (70procent) będących w wieku 16-39 lat.

Działanie infoscreenów polega na wyświetlaniu przez projektory odużej mocy obrazów i filmów na wielkoformatowych ekranachumieszczonych za torami. Informacje są pobierane z serwera nastacji połączonego światłowodowo z centralą, z której w każdejchwili można aktualizować program, sprawdzić stan ekranów czykomputerów i projektorów. Ze względu na bezpieczeństwo pasażerówzrezygnowano z dźwięku, a program będzie przerywany w momenciewjazdu pociągu na stację.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online