Nowością oferty na 2008 rok jest sieć 20 Infoscreenów, czylinośników, które pojawią się na głównych stacjach warszawskiegometra. Na cyfrowych ekranach będą prezentowane informacjebiznesowe, sportowe, lifestylowe, kulturalne, przeplataneprzekazami reklamowymi. Najwięcej nośników znajdzie się na stacjimetra Centrum - pięć, cztery na stacji Politechnika, po trzy nastacjach Pole Mokotowskie, Świętokrzyska i Ratusz. Dwa nośnikizostaną zainstalowane na stacji Wilanowska.
"Zdecydowaliśmy o wprowadzeniu Infoscreenów na polski rynek, borośnie popyt na reklamy w metrze" - tłumaczy Janusz Malinowski,prezes Ströer Out-of-Home Media. - "Metro zapewnia dotarcie doogromnej liczby odbiorców. Z danych wynika, że w 2006 rokukorzystało z niego aż 106 milionów osób, to prawie dwukrotniewięcej niż w 2000 roku".

Grupa Ströer powołała także specjalny zespół, który doradzaklientom jak najlepiej wykorzystać siłę reklamy ambientowej.











