Strony główne: Onet dalej przed WP.pl, Interia przyciąga na dłużej niż Gazeta.pl

Strona główna Onetu w sierpniu po spadku liczby użytkowników straciła część przewagi nad konkurentką z WP.pl, na której internauci spędzają najwięcej czasu. Na krócej przyciągają użytkowników strony główne Interii i Gazeta.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Strony główne: Onet dalej przed WP.pl, Interia przyciąga na dłużej niż Gazeta.pl

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w sierpniu br. stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,14 mln użytkowników, czyli 30,82 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził na niej średnio 49 minut i 34 sekundy.

Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 8,4 mln odwiedzających (co dało 28,32 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 57 minut i 14 sekund. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) strona główna zanotowała 4,9 mln użytkowników, 16,53 proc. zasięgu oraz 35 minut i sekundę średniego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 3,74 mln użytkowników, 12,62 proc. zasięgu oraz 24 minuty i 9 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wp-pl-przed-onetem-facebook-wyprzedzil-allegro-mediapanel-z-sierpnia,7169775891150465a ##

Z pozostałych witryn w rankingu żadna nie osiągnęła 10 minut przeciętnego czasu korzystania przez użytkownika. Na stronie głównej Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) 1,45 mln odwiedzających (4,88 proc. zasięgu) spędziło średnio 9 minut i 33 sekundy, a na analogicznej stronie portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) każdy z 627,9 tys. internautów (2,12 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 6 minut i 27 sekund.

Za to na portalu Radia ZET (Eurozet) strona główna przyciągnęła każdego z 836,4 tys. użytkowników (2,82 proc.) średnio na minutę i 22 sekundy.

Taka witryna na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 2,41 mln internautów, 8,11 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania, na naTemat.pl - 451 tys. użytkowników, 1,52 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 48 sekund spędzonych średnio przez odwiedzającego, a na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) - 339,2 tys. użytkowników, 1,14 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 51 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

Miesiąc do miesiąca strona główna Onetu straciła 308,1 tys. internatów (to 3,3 proc. w dół), a średni czas spędzony na niej przez każdego wydłużył się o 4 minuty i 15 sekund (9,4 proc.). W konsekwencji zmalała nieco jej przewaga zasięgowa nad konkurentką z WP.pl, która zyskała 23,5 tys. użytkowników (0,3 proc.) i 42 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,2 proc.).

Zasięgowo największy wzrost osiągnęła strona główna portalu Radia ZET - o 265 tys. odwiedzających (46,4 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego zmalał o 37 sekund (31,1 proc.).

Na o2.pl analogiczna witryna zanotowała spadek liczby użytkowników o 72,9 tys. (1,9 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o minutę i 2 sekundy (4,5 proc.), na o2.pl - wzrost o 68,5 tys. użytkowników (2,9 proc.) i spadek o 2 sekundy średniego czasu korzystania (0,7 proc.), a na Fakt.pl - spadek o 12,5 tys. internautów (0,8 proc.) i wzrost średniego czasu o 15 sekund (2,7 proc.).

Strona główna naTemat.pl zyskała 40,2 tys. użytkowników (9,8 proc.), a analogiczna witryna Wprost.pl - 35,6 tys. (11,7 proc.). Przy czym na pierwszej przeciętny czas korzystania zmniejszył się o 23 sekundy (7,4 proc.), a na drugiej o 26 sekund (10,1 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji