'Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe' w prasie

Kampania piwa Strong pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe"rozpoczyna się w prasie. Akcja podkreśla wyjątkowy charakter tejmarki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startujący właśnie pod hasłem "Piwo w pełni. Dwusłodowe" prasowyetap kampanii reklamowej piwa Strong wykorzystuje dwa layoutyoparte na spocie telewizyjnym tej marki, który jest emitowanypoczątku maja. Przekaz utrzymany w ciepłych barwach ziaren słodu natle głębokiej czerni ma podkreślać szlachetność i wyrafinowaniemarki oraz odzwierciedlać kompozycję dwóch słodów: ciemnegoprażonego i jasnego pilzneńskiego zawartych w tym piwie.

Akcja od 25 maja jest prowadzona m.in. na łamach czasopism Logo,Playboy, Focus i Polityka. Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Hand Made, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP