Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lutym br. stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 12,1 mln użytkowników (czyli 40,63 proc. wszystkich internautów w Polsce), każdy spędził na niej średnio 49 minut i 33 sekundy.
Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 11,33 mln użytkowników, 37,74 proc. zasięgu oraz 51 minut i 29 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę.
Po ponad dwa razy mniej użytkowników odwiedziło strony główne Interii (Grupa Polsat-Interia) i Gazeta.pl (Agora). Pierwsza miała 5,14 mln odwiedzających oraz 37 minut i 19 sekund średniego czasu korzystania, a druga - 4,01 mln odwiedzających oraz 32 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hbo-max-w-polsce-jak-pobrac-oferta-cena-najpopularniejsze-platformy-vod,7170021119031425a ##

Spośród pozostałych stron głównych w rankingu tylko Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) przekroczył 10 minut średniego czasu korzystania. Witrynę odwiedziło 1,41 mln internautów, spędzając przeciętnie po 11 minut i 7 sekund.
Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) strona główna zanotowała 1,73 mln użytkowników oraz 7 minut i 3 sekundy przeciętnego czasu korzystania, na portalu Radia ZET (Eurozet) - 888,6 tys. odwiedzających i 75 sekund średniego czasu korzystania, a na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) - 689,8 tys. użytkowników oraz 7 minut średniego czasu korzystania.
Na Wprost.pl (PMPG Polskie Media) stronę główną odwiedziło 433,7 tys. internautów, spędzając przeciętnie po 3 minut i 47 sekund, a na naTemat.pl - 428,3 tys. użytkowników, z których każdy korzystał średnio przez 7 minut i 32 sekundy.

W porównaniu ze styczniem strona główna Onetu zyskała 2,57 mln internautów (to 26,7 proc. w górę), wyprzedzając analogiczną witrynę WP.pl, na której liczba odwiedzających zwiększyła się o 1,06 mln (10,3 proc.).
W obu witrynach zmalał przeciętny czas spędzony przez internautę: na Onecie o 3 minuty i 53 sekundy (7,3 proc.), a na WP.pl - o 3 minuty i 13 sekund (5,9 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/atak-rosja-na-ukraine-serwisy-internetowe-zanotowaly-30-proc-wzrost-ogladalnosci,7170025097606785a ##

Na Interii strona główna zyskała 277,5 tys. internautów (5,7 proc.) oraz 2 minuty i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania (8,1 proc.), a na portalu Radia ZET - 140,9 tys. użytkowników (18,8 proc.) i 5 sekund średniego czasu (7,1 proc.).
Za to na stronie głównej Gazeta.pl ubyło 436,3 tys. internautów (to 9,8 proc. w dół), przy czym przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 4 minuty i 3 sekundy (14,3 proc.).
Analogiczna witryna o2.pl zanotowała spadek o 43,1 tys. internautów (2,4 proc.) i 40 sekund średniego czasu korzystania (8,6 proc.). Na Wprost.pl strona główna zyskała 99,3 tys. użytkowników (29,7 proc.), ale przeciętny czas spędzony na niej przez internautę zmalał o 38 sekund (14,3 proc.), a na portalu SE.pl - zanotowała wzrost liczby odwiedzających o 26,2 tys. (4 proc.) i spadek średniego czasu korzystania o 41 sekund (8,9 proc.).












