Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl stronę główną portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) w listopadzie br. odwiedziło 9,41 mln internautów, zapewniając jej 31,69 proc. zasięgu spędzając średnio 50 minut i 19 sekund. Natomiast analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 8,91 mln użytkowników, 29,98 proc. zasięgu oraz 55 minut i 56 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Na znacznie krócej internautów przyciągały strony główne Interii (Grupa Interia-Polsat) i Gazeta.pl (Agora). Pierwsza zanotowała 5,22 mln użytkowników, 17,66 proc. zasięgu oraz 35 minut i 55 sekund przeciętnego czasu korzystania, a druga - 4,01 mln odwiedzających, 13,51 proc. zasięgu oraz 23 minuty i 34 sekundy średniego czasu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polska-press-agora-doba-na-tiktok-google-lider-mediapanel-listopad,7169733516994689a ##

Na stronie głównej o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) każdy z 2,22 mln internautów (co dało 7,48 proc. zasięgu) spędził przeciętnie po 5 minut i 2 sekundy, a w takiej witrynie na portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) 1,3 mln użytkowników (4,37 proc. zasięgu) spędziło średnio 10 minut i 22 sekundy.
Strony główne portalu Radia ZET (Eurozet) i „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) przyciągnęły powyżej 800 tys. internautów. Pierwsza miała 842,7 tys. użytkowników, 2,84 proc. zasięgu i 61 sekund średniego czasu korzystania, a druga - 823 tys. odwiedzających, 2,77 proc. zasięgu oraz 5 minut i 15 sekund średniego czasu.
Na naTemat.pl strona główna przyciągnęła 483,2 tys. internautów (co dało 1,63 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 32 sekundy, a analogiczna witryna Wprost.pl (PMPG Polskie Media) zanotowała 301,2 tys. internautów, 1,01 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 16 sekund średniego czasu korzystania.

W porównaniu do października strona główna Onetu zyskała 338,9 tys. użytkowników (to 3,7 proc. w górę) przy spadku średniego czasu spędzonego przez każdego o 2 minuty i 8 sekund (4,1 proc.). Konkurencyjna witryna WP.pl zanotowała wzrost liczby odwiedzających o 135 tys. (1,5 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 2 minuty i 9 sekund (3,7 proc.).
Podobnie zmieniły się statystyki stron główny Interii i Gazeta.pl. Na pierwszej liczba użytkowników zwiększyła się o 92,8 tys. (1,8 proc.), a średni czas korzystania zmalał o minutę i 9 sekund (3,1 proc.), a na drugiej przybyło 30,3 tys. internautów (0,8 proc.) przy spadku średniego czasu o 38 sekund (2,6 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-hbo-max-disney-subskrypcja-cena-oferta-jakosc,7169733203925121a ##

Na o2.pl strona główna straciła 68,4 tys. internautów (3 proc.) przy minimalnym wzroście przeciętnego czasu korzystania (o 2 sekundy, 0,7 proc.), natomiast na Fakt.pl liczba użytkowników zmniejszyła się o 64,6 tys. (4,7 proc.), a średni czas wydłużył o 24 sekundy (4 proc.).
Na portalu Radia ZET strona główna zyskała 88,3 tys. odwiedzających (11,7 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 15 sekund (19,7 proc.). Taka witryna na portalu „Super Expressu” zanotowała wzrost o 11,8 tys. użytkowników (1,5 proc.) i spadek przeciętnego czasu spędzonego przez każdego o 3 sekundy (0,9 proc.), a na Wprost.pl - wzrost o 16,8 tys. internautów (5,9 proc.) i spadek średniego czasu o 19 sekund (6,9 proc.).
Wzrost w obu statystykach osiągnęła jedynie strona główna naTemat.pl: zyskała 17 tys. użytkowników (3,6 proc.) i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania (1,9 proc.).












