Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. stronę główną WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 13,54 mln internautów, co dało 50,1 proc. zasięgu. Wykonali na stronie 569,87 mln odsłon, każdy średnio 42,1.
Analogiczna witryna Onetu (Ringier Axel Springer Polska) w każdej z tych statystyk zanotowała niższe wyniki: 13,32 mln użytkowników i 525,31 mln odsłon (średnio 39,3 na odwiedzającego).
Strona główna Interii (Grupa Cyfrowy Polsat) ma ponaddwukrotnie niższą odwiedzalność niż witryny WP i Onetu. W zeszłym miesiącu zanotowała 5,45 mln użytkowników i 236,12 mln odsłon, przeciętnie 43,3 na każdego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/duze-wzrosty-wynikow-stron-informacyjnych-onet-przed-wp-pl-fakt-pl-przed-gazeta-pl-top10,7170491125143169a ##
Na stronie głównej Gazeta.pl (Agora) 4,76 mln internautw wykonało 102,14 mln odsłon (każdy średnio 21,5), a w analogicznej witrynie o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) 1,79 mln użytkowników wygenerowało 20,07 mln odsłon (przeciętnie 11,2 na odwiedzającego).

W porównaniu z lipcem ub.r. strona główna WP.pl zyskała 2,34 mln użytkowników (20,9 proc.) i 21,17 mln odsłon (3,9 proc.). Jeszcze więcej zyskała analogiczna witryna Onetu - 2,82 mln odwiedzających (26,9 proc.) i 105,8 mln odsłon (25,2 proc.) - zmniejszając stratę do lidera.
Na Interii strona główna osiągnęła wzrost o 627,4 tys. użytkowników (13 proc.) i 29,2 mln odsłon (14,1 proc.), a na Gazeta.pl - o 519,2 tys. użytkowników (12,2 proc.) i 829,4 tys. odsłon (0,8 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-przed-rasp-interia-bez-wzrostu-po-fuzji-z-polsatem-netflix-i-wydawca-pikio-w-top20-gemius-pbi-z-lipca,7170493245761153a ##

Jako jedyna w zestawieniu spadek zanotowała strona główna o2.pl. Ubyło na niej 155,8 tys. internautów (8 proc.) i 4,11 mln odsłon (17 proc.).











