Odwiedziło je wówczas 49,2 miliona unikalnych użytkownikówinternetu z Japonii - wynika z danych firmy badawczej comScore.
Na kolejnych miejscach znalazły się strony należące do: Google(37,77 miliona unikalnych odwiedzających), Rakuten Inc (31,27 mln),FC2 inc. (28,71 mln), NTT Group (28,6 mln), Microsoftu (27,96 mln),Wikimedia Foundation (23,17 mln), GMO Internet Group (23,03 mln),Nifty Corporation (22,99 mln) oraz Livedoor (22,79 mln).
Z kolei najszybciej rozwijającą się w październiku w Japoniistroną internetową był sklep internetowy Bellemaison.jp, który wporównaniu z wrześniem zanotował 41-procentowy wzrost liczbyunikalnych odwiedzających, do poziomu 2,61 miliona. Pod tymwzględem kolejne były strony: Disney Online (wzrost o 23 procent,do 2,84 miliona unikalnych odwiedzających), Sankei Shimbun (wzrosto 20 procent, do 9,63 mln), ASAHI-NET.OR.JP (wzrost o 19 procent,do 2,95 mln) oraz TBS Group (wzrost o 17 procent, do 5,48 mln).

źródło: comScore











