Studio Platige Image przygotowało animacje promujące turystykę w Australii

Polskie studio Platige Image wzięło udział w projekcie Australijskiej Izby Turystki, promującym lokalną turystykę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Studio Platige Image przygotowało animacje promujące turystykę w Australii

Nowy ambasador marki Tourism Australia to Ruby - pamiątkowy kangur, ożywiony przez Platige Image, dzięki animacji CGI. W spocie przygotowanym przez polskie studio wystąpiła także aktorka Rose Byrne, która została angielskim głosem kampanii. Premiera nowego spotu miała miejsce 19 października w Nowym Jorku. Spoty pojawiły się na billboardach m.in. w Singapurze, Berlinie, Paryżu oraz Tokio. Za ich produkcję odpowiadała Nicole Ryan.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/platige-prezentuje-reklame-giorgio-armani-przeznaczona-na-ekrany-3d-dooh ##

Australia zaprasza turystów

Na potrzeby kampanii powstał 9-minowy film, a także 60, 30 i 15 sekundowe spoty reklamowe. Zrealizowano także dwie wersje półminutowych spotów oraz jeden 15 sekundowy dla współpracujących przy projekcie australijskich narodowych linii lotniczych Qantas Airlines.

W ramach projektu powstała także wersja reklamy na nośniki 3D DOOH. Będzie ona wyświetlana w prestiżowych lokacjach jak: Godzilla w Nowym Jorku, Moxy w Los Angeles LA oraz K-Pop w Seulu.

W jaki sposób Platige zostało wybrane do tego prestiżowego projektu tłumaczy Nicole Ryan, producentka. – Michael Gracey, reżyser zrealizowanych dla Australijskiej Izby Turystyki spotów i wielki fan prac polskiego studia od czasu, jak zobaczył reklamę zegarków Citizen, od razu wiedział, że Platige Image to idealny wybór dla Tourism Australia. O tym, że to właśnie my zrealizujemy te animacje, zadecydowało także bogate doświadczenie w pracy dla wielu znanych międzynarodowych marek, takich jak: Aston Martin, Lego, Samsung, etc. – dodaje Ryan.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa