Czytelnicy „Stylu & Klasyki” znajdą w piśmie m.in. porady dotyczące urządzania wnętrz oraz doboru mebli, zastawy stołowej, lamp, tkanin i drzwi. Wydanie specjalne pokazuje prezentacje domów urządzonych tradycyjnie, ale odpowiadających wymaganiom współczesnych odbiorców.
Redaktor prowadzącą wydania specjalnego „Styl & Klasyka” jest Iwona Ławecka-Marczewska.
- Patrzymy w przyszłość, ale z uczuciem myślimy o przeszłości, o przedmiotach z historią, wspomnieniach, które w sobie przechowują. W „Stylu & Klasyce” prezentujemy dawne style, antyki, zabytkowe dodatki, skupiając się przy tym na ich współczesnym życiu. Przedstawiamy stylowe wnętrza i wyposażenie, ale nowocześnie, śledzimy rynkowe premiery - mówi Iwona Ławecka-Marczewska.
Wydanie kosztuje 12,99 zł i dostępne będzie w sprzedaży przez trzy miesiące. Wydawca nie ujawnia nakładu pisma.

Sprzedaż wydania wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio Eska, Radio Wawa), telewizji (Domo+, Eska TV, Fokus TV), prasie („Esquire”, „Sens”) oraz autopromocja w miesięcznikach i na stronach internetowych ZPR Media. Działania reklamowe zaplanował dział marketingu wnętrza ZPR Media.











