Promocja obejmuje dostęp do serwisów internetowych „Gazety Wyborczej": Wyborcza.pl - z publikacjami m.in. z „Dużego Formatu", „Magazynu Świątecznego" czy „Ale Historii", Wysokieobcasy.pl oraz 24 serwisów lokalnych „Wyborczej". Z treściami dostępnymi na tych stronach użytkownicy będą mogli zapoznać się przez dwa miesiące za darmo za pomocą dowolnego urządzenia: komputera, tabletu lub smartfona.
Aby skorzystać z kodu umożliwiającego aktywację usługi, należy zalogować się do aplikacji „Mój T-Mobile" i skopiować kod, który będzie tam dostępny do 2 lipca, a aktywować go można do 16 lipca. Następnie wystarczy założyć konto w serwisie Wyborcza.pl, wpisać kod promocyjny i przez dwa miesiące korzystać bezpłatnie z dostępu do treści „Gazety Wyborczej". Po tym czasie koszt usługi będzie wynosił 19,99 zł miesięcznie, jednak użytkownik może zrezygnować z subskrypcji na minimum 48 godziny przed zakończeniem okresu bezpłatnego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gazeta-wyborcza-ze-sprzedazy-zarabia-juz-dwa-razy-wiecej-niz-z-reklam-kwartalne-wplywy-ponizej-40-mln-zl-analiza,7170524996348033a ##
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.











