Agencja Focus Advertising wygrała przetarg TNT Express Polska na wizerunkową broszurę korporacyjną. Jak podkreśla Edyta Iroko, Marketing Manager TNT Express Polska, firma bardzo długo szukała koncepcji i projektu odpowiadającego jej oczekiwaniom, nie znajdując go aż do momentu nawiązania współpracy z Focus Advertising. Obok Focus Advertising w aktualnym przetargu brały udział 3 agencje.
Kreacja o roboczym tytule "Przestrzeń możliwości" osadza TNT Express w semantyce otwartych powierzchni, wiatru, naturalnej energii i wolności. W ten sposób zespół kreatywny chciał pokazać potężną siatkę połączeń, światowy, nieograniczony zasięg oraz niespotykaną troskę o ludzi. Obrazy ukazane są w dużych formatach, a całość pracy przypomina designerski album (wymiary 30 x 30 cm).
Broszura kierowana będzie do kluczowych partnerów TNT Express Polska.

Klient: TNT Express Polska
Przedstawiciel klienta: Edyta Iroko, Jolanta Krupowicz
Agencja: Focus Advertising
Przedstawiciel agencji: Magda Dzierżanowska, Joanna Żuk
Art Director: Łukasz Myszkowski
Copywriter: Łukasz Słotwiński.











