Sukces OS3 multimedia

OS3 multimedia obsługuje on-line nową markę kosmetyczną BODY BASICS

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W wyniku wygranego przetargu, agencja interaktywna OS3 multimedia będzie kreowała wizerunek BODY BASICS w Internecie. Pierwszą wspólną realizacją jest uruchomiona właśnie witryna www.bodybasics.pl. W przyszłości firmy planują rozszerzenie działań o nowe realizacje w Internecie. BODY BASICS to brytyjska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, relaksacyjnych i akcesoriów kosmetycznych. Na terenie Europy Wschodniej działa obecnie 19 sklepów firmowych BODY BASICS.

Serwis www.bodybasics.pl skierowany jest zarówno do obecnych i potencjalnych klientów, jak i osób zainteresowanych otwarciem salonu sprzedażowego Body Basics na zasadzie franchisingu. Poza informacjami o firmie, serwis ma charakter ekspercko-wizerunkowy łącząc prezentację oferty z poradami związanymi z pielęgnacją ciała. Szata graficzna strony jest spójna z wystrojem sklepów.

W serwisie znajdują się działy poświęcone informacjom o samej firmie, jej sklepach i możliwościach nawiązania współpracy. Ponadto użytkownicy mają do dyspozycji słownik, FAQ oraz centrum prasowe. Największa i najważniejsza część strony poświęcona jest dokładnej prezentacji oferty BODY BASICS, poradom i wskazówkom kosmetycznym.

"Poprzez serwis chcemy pokazać naszym klientom, jak z wykorzystaniem poszczególnych serii kosmetyków BODY BASICS można zachować piękno i dobrą energię każdego dnia. Strona www to dla nas coś więcej, niż tylko internetowa wizytówka i zaproszenie do odwiedzenia sklepu. To, co na niej pokazujemy to porady i wiedza, a w przyszłości także rozrywka i możliwość zakupów on-line" - powiedziała Inga Gołasiewicz - Marketing Adviser BODY BASICS.

"Wychodząc naprzeciw potrzebom kobiet i realizując jednocześnie założenia firmy BODY BASICS stworzyliśmy serwis przyjazny jego użytkownikom, bogaty w informacje, a jednocześnie niezwykle świeży, przejrzysty i nowoczesny. Kolorystyka serwisu to bezpośrednie nawiązanie do barw lata - ciepłych, żywych i energetycznych. Elementem uatrakcyjniającym stronę jest również zastosowanie rzadko spotykanej, pełnoekranowej prezentacji serwisu wykonanego w technologii flash." - powiedział Marcin Maj Client Service Director OS3 multimedia.

Agencja OS3 multimedia nie jest jedyną firmą z grupy medialnej OS3 group, która brała udział w realizacji tego projektu. Specjalnie na potrzeby strony w studiu INIS fotografia wykonana została sesja fotograficzna. OS3 multimedia przygotowała również kreację kampanii mailingowej zachęcającej internautów do odwiedzenia zarówno strony www.bodybasics.pl, jak i firmowych sklepów. Mailing został rozesłany za pośrednictwem narzędzie do e-mail marketingu -SARE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN