Sukces "Przekroju"

Nowa formuła tygodnika "Przekrój" zainteresowała czytelników

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sprzedano już 130 tys. egzemplarzy* 13 numeru magazynu wydawanego przez Edipresse. Nowa, zmieniona formuła tygodnika "Przekrój" zainteresowała czytelników. Dyrekcja wydawnictwa , licząc na dalszy wzrost sprzedaży, podjęła decyzję o podniesieniu nakładu od następnego wydania "Przekroju" o 50 tys. (łącznie 230 tys. egz.).

"Sukces zawdzięczamy nowatorskiej formule tygodnika, przekazowi pełnemu emocji oraz świetnym tematom"- powiedziała Agnieszka Smit, dyrektor ds. rozwoju i kontaktów międzynarodowych w wydawnictwie Edipresse. "Nasi czytelnicy docenili też ciekawe rozwiązania graficzne oraz doskonałą jakość papieru".

*według szacunków wydawcy

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"